dimarts, 23 d’octubre del 2012

Taller de costura; fem flors i animalets

En el taller del passat dia 16 d'octubre, en l'assignatura 22029 Projectes en la primera infancia, vam realitzar una de les sessions programades del banc del temps, és a dir alguns de les companyes ens ensenya a fer alguna activitat que vulguem aprendre, a canvi d'ensenyar algun coneixement o habilitat nostra que els altres tinguin interès en aprendre. Així doncs, vam realitzar el taller de costura, el qual va constar de dues parts:

- La primera d'aquestes, la nostra companya Alicia ens va ensenyar a elaborar unes flors molt decoratives amb tela, cartró, tisores, fil i agulla.

- La segona activitat va estar guiada per la nostra companya, na Rosa, en la qual ens va proporcionar uns patrons (de vaca, de marieta i de flor) amb els quals elaborar uns porta claus amb feltre, fil, cotó, cinta i agulla. Per facilitar-nos la tasca, va compartir amb nosaltres uns patrons en paper, són els següents:


En la sessió sols vaig poder realitzar una flor i una marieta, per aquest motiu vaig continuar a la meva llar, realitzant dues figures més un cor i una altre marieta. Els resultats són els següents:


Personalment, m'agradaria destacar que aquest talles ha estat molt interessant per mi i he descobert que la costura pot ser entretinguda i fins i tot relaxant, fet que desconeixia i fins i tot m'ha sorprés. No obstant, aquesta sessió no sols fou entretinguda i productiva per mi, també ho fou pel meu gosset:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada