dimarts, 13 de novembre del 2012

Creem una poesia!

Per l'assignatura de literatura catalana hem hagut de crear una petita poesia, la temàtica de la qual tenia que estar vinculada a una del recull que Antoni Bonet ens havia ofert. Així doncs, per la seva frescor jo vaig decidir triar la poesia "Tobogan" de Lola Casals, que és la següent:


Tobogan 

Escala amunt 
fent filera.
Tingues paciència
i espera!
Cul al terra.
ZIUUUU!
     i... AVALL!!!
El cor, BUM, BUM111
          s’accelera!!!
Altre cop
a fer filera...
     i pujar
          graons amunt!   




Inspirant-me doncs,  en aquesta, vaig decidir realitzar-ne una anomenada "El balancí", la veritat és que em va resultar un poc difícil, ja que trobar les rimes adequades, tenint en compte la mètrica i que a la vegada sigui estètica, em va resultar força difícil. No obstant, el resultat d'aquest intent creatiu ha estat el següent:

Balancí

Els peus el sòl copegen,
Mentre es balancegen,
Jugant, rient, fent crits,
Compartint amb els amics.

Així són els infants,
Que gaudeixen triomfants,
Dels plaers de la vida,
Que e món ens convida.  


Bibliografia de les imatges:
- Tobogan:  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada